Vecka 38

Denna veckan hade jag två modeller för våra klipp prov! Tyvärr glömde jag att ta bilder men jag blev nöjd och förhoppnings grät mina modeller inte allt för mycket när de gick från salongen (; 
På torsdagen hade vi permanent prov och jag blev klar på 55 min, behöver jobba lite med rullningen på sidorna men är ändå väldigt nöjd med hur det gick.
På fredagen hade vi egen hårvård och jag gav Ida en liten make over, färgade en lite mörkare botten och gjorde en soft ombre sen satte jag i extensions på henne, jag blev väldigt nöjd för att vara första gången jag färgar såhär på någon annan, ska bli så kul när vi börjar med färg sen!


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Fantastiskt bra jobb, snyggt!
/Tessi

#2 - - Anonym:

Nu kanske det bli en dubbelkommentar, ser nämligen inte om min kommentar kom fram:-)

Ett riktigt snyggt jobb på Ida, vad roligt att se!
Fortsätt ditt fokuserade och noggranna arbete, det skapar fantastiska förutsättningar. Bra jobbat!
/Tessi

Upp