Vecka 4

Denna veckan började vi med prov i hår och kemi - tror det gick bra! På eftermiddagen började vi även med "blandningar" 
På tisdagen fortsatte vi med gradering och rörlig guide men började sedan på lika längder. Onsdag va hemuppgift.
Torsdagen hade vi prov i färg toner form anatomiska förutsättningar, detta gick väl sådär tycker jag, vi får se! Vi började med stilar genom tiden och jag & Patricia ska skriva om bla romantiken och göra en frisyr som är rätt i tiden. 
Idag fredag har dagen gått väldigt fort och vi har i stort sätt hållt på med lika längder hela dagen, tycker detta är rätt svårt men hoppas de lättar i nästa vecka när hjärnan fått vila lite haha
Ska träna permanent hemma i helgen och försöka öka tempo, relativt nöjd med hur min rullning tar sig men tempot måste upp och jag måste lära mig att inte "haka upp" mig när en spole bråkar och försöka gå vidare.
BLANDNINGAR
PERMANENT

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Bra kämpat, fortsätt så!
Skriv gärna vilken vecka det är i dina rubriker, exempelvis v.38, då är det lättare för oss att se vilken vecka du skriver om:-)
/Tessi

Upp